Prezentare generala

Politica noastră de rambursare a banilor și returnare a produselor durează pana la 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru ca returul sa fie eligibil, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare (bonul fiscal, email-ul care contine factura de achizitie).

Vă rugăm să nu trimiteți produsele înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare.

Ramburs

Odată ce produsul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail, sau va vom contacta telefonic pentru a vă anunța că am primit produsul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă rambursarea dvs. va fi aprobata, va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursari intarziate sau care nu au fost efectuate

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

Articole la reducere

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimbarea produsului

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același produs, trimiteți-ne un e-mail la {email address} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizica}.

Metode de returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: {adresa fizică}.

în funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere ce poate fi urmarit sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Ne poti contacta la adresa de email: {}